Официалният форум на iPlay.bg 

Всички одобрени от нас предложения.

Съгласни ли сте да се добави наново timer system, но този път и с Top15?

Да
6
75%
Не
1
13%
Не ме интересува
1
13%
 #411946  от poker
 ср май 03, 2017 9:06 pm
Здравейте,

предложението ми се състои във възвръщането на timer рекордите в deathrun-на. Ще спестя подробностите, тъй като в миналото вече имаше такава система, което означава, че знаете перфектно за какво говоря.

Не се сещам добре, тъй като мина много време, но поради причината, че рекордите бяха бъгави в крайна сметка бяха премахнати. Много хора използват версията за таймер плъгина от полския сайт, но се знае, че е доста бъгав и отделно отчита само най-доброто време на картата (без истински топ15) и дори не отчита стотните. Не знам дали сте се базирали на този или е бил авторски, но в който и да е случай рекорди накрая нямаше.

Та предлагам това отново, защото е излязъл нов таймер плъгин, на който дори са базирани някой от най-добрите и играни deathrun сървъри в света момента. Визирам примери като -
► Покажи сполйлер
Става дума за този плъгин - https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=286682

Както виждате плъгинът е нов - към края на 2016.

Относно изискванията за ´steam´ сървър. Разговарял съм с познат човек на автора както и други хора, които имат опит в тази сфера. Може да се използва без проблеми и на non-steam сървър, проблемът е, че понякога non-steamer-ите си сменят steam-id-то, което от друга страна записва два пъти времето им в топа. Често виждано в много kz сървъри. Рядкост е и може да се премахне ръчно. Ако е само стийм сървър, това няма как да се случи.

Допълнително: Естествено, ще трябва да се нагоди към сървъра. Примерно - неща като купуване от shop-a gravity, speed трябва да бъдат засичани от плъгина, поради което да се спре брояча на играча мигновено или пък просто да не му се отчита времето в топа.
Ще трябва естествено малко работа, но е в пъти по-добре отколкото да се прави нов плъгин или пък да се ползва старият от полския сайт.
 #411947  от Pull The Trigger
 ср май 03, 2017 9:27 pm
Против,това не кз сервер а deathrun.Според мен на deathrun мода е да минат мапа и да убият Т,а не да зачита тимер за колко време са минали мапа.... :worthy:
 #411948  от カカロット
 ср май 03, 2017 9:30 pm
Колкото по - интересни работи, толкова по - добре. С таймер колкото и да е лесна картата, пак става трудна ако се опитваш да я минеш за отрицателно време. Не знам да има такъв плъгин в друг deathrun в България и това ще привлече нови играчи( НАДЯВАМ СЕ ДОБРИ). Да, трябва малко работа, но ако привлече нови играчи това си струва, а и да задържи сегашните, на които им писна да играят едни и същи карти и ме карат да сменям непрекъснато.
Ако не се водим по това което се играе няма да е лесно.
ПС: Говорих с ᵀᴴᴱ HUИTΞR и той ми каза, че преди я е премахнал заради gravity & speed, не заради бъгове.
Последна промяна от カカロット на чет май 04, 2017 12:51 am, променено общо 3 пъти.
 #411949  от poker
 ср май 03, 2017 10:00 pm
Sunny, прегледай професионални видеота в youtube на истински deathrun играчи. Концепцията за това да убиеш просто Т отдавна е умряла. Deathrun общността се държи на timer системата и точно това е най-големия смисъл в момента.
От тази общност, може би съм един от малкото хора които е играл в най-много deathrun сървъри, та можеш да бъдеш сигурен, че знам за какво говоря. Дори се правят турнири и deathrun claw wars на тази тематика. Единственият начин да се правят е чрез дуели 1 в 1 с таймер система. Наскоро дори имаше deathrun training сървър на 3sixty клана (затвориха го) където просто се опитваш да научиш картата колкото се може по-добре. Имаше таймер и ако умреш автоматично те respawn-ва. Но това е training сървър. В истински deathrun с таймери имаш само един опит да минеш картата, без да се respawn-ваш и т.н. Това го има още от далечната 2008-2009. През това време дори и едни от най-добрите kz играчи са участвали в дуели (само че на 10аа, а deathrun e 100aa)

Ето един пример -
един от многото стотици такива.

Та ако има такава система отново (подчертавам беше премахната, защото е имала бъгове, а не защото не се е харесвала) това само би допринесло към мода и повтарящите се карти ще станат по-интересни, защото един човек винаги може да подобри рекорда или поне собственото си време. Т.е. винаги ще има смисъл да го играеш и няма да ти доскучава.

ЕДИТ; Да не говорим, че дори са направили такъв плъгин, което не е нещо лесно и доколкото се сещам дори и ocixcrom го е казвал. Забележете също, че в credits се споменава името на xPaw известен deathrun mapper и един от основоположниците на dr mod'a в cs 1.6