Официалният форум на iPlay.bg 

Всички одобрени от нас предложения.

За или против

за
Няма гласове
0%
Против
1
100%
Картите са твърде много за един отговор
Няма гласове
0%
 #404342  от Никола
 пон дек 12, 2016 10:19 pm
#24: cs_assault_2 [Votes: 27 | Score: 9.55]
#21: de_dust2002 [Votes: 18 | Score: 9.49]
#9: de_dust2 [Votes: 33 | Score: 9.45]
#12: de_dusferno2 [Votes: 29 | Score: 9.44]
#4: de_dust4ever [Votes: 30 | Score: 9.03]
#15: de_dust [Votes: 31 | Score: 8.96]
#13: de_perfect_inferno [Votes: 31 | Score: 8.96]
#3: de_cpl_mill_32 [Votes: 15 | Score: 8.80]
#14: de_nuke32 [Votes: 29 | Score: 8.62]
#22: de_industro [Votes: 33 | Score: 8.57]
#1: de_kabul32 [Votes: 30 | Score: 8.49]
#2: de_nuke_rarea [Votes: 30 | Score: 8.49]
#6: de_deltareid_sr2012 [Votes: 26 | Score: 8.46]
#7: de_cbble [Votes: 34 | Score: 8.44]
#5: de_inferno [Votes: 23 | Score: 8.34]
#20: de_inferno2se [Votes: 21 | Score: 8.28]
#23: cs_office32 [Votes: 25 | Score: 8.23]
#18: cs_italy32 [Votes: 27 | Score: 8.14]
#10: de_aztec2003 [Votes: 39 | Score: 7.94]
#25: de_dust_1338 [Votes: 36 | Score: 7.88]
#19: de_aztecs [Votes: 32 | Score: 7.87]
#17: de_terial_extra [Votes: 32 | Score: 7.84]
#8: de_train32 [Votes: 27 | Score: 7.74]
#16: de_duhran [Votes: 31 | Score: 7.35]
#11: de_zima [Votes: 30 | Score: 7.30]

#highestScore: cs_assault_2 [9.55]
#lowestScore: de_zima [7.30]

Резултатите са малко неочаквани за мен.
Предложението ми е да останат тези карти:

de_dust2
de_aztecs
cs_italy32
de_inferno
cs_assault_2
de_dusferno2
de_nuke32 или de_nuke_rarea
de_dust
de_industro
de_perfect_inferno
de_dust2002

Целта на предложението е да се повиши посещаемоста на сървъра.
Разбира се важно е предложението да се обсъди,за да се вземе наи-правилното решение.
Очаквам мнението на заинтересованите.
 #404343  от Betchualeng Arnaikem
 пон дек 12, 2016 10:58 pm
В идеята ти има резон. Според мен обаче разнообразието от карти е хубаво нещо. И за да е наистина разнообразие не е нужно да има 3 вида inferno, 5 вида dust и т.н. По-добре ми се вижда като вариант следното:

Избират се няколко наистина играни карти, например de_inferno, de_dust, de_dust2, de_nuke32, de_aztecs, de_italy32 (само пример).
Прави се mapcycle, в който се играят 2 от тези карти, третата е някаква различна, после пак 2 известни и популярни и така. Това звучи еднообразно само на пръв поглед, което ще стане ясно от примера по-долу.
Добавят се някакви наистина "нестандартни" карти, а не варианти на играните откак има CS такива (тоест варианти на dust, inferno и т.н).

При този вариант би се получило нещо тип..
de_dust2
de_inferno
de_nova_karta
de_nuke32
de_aztecs
de_nova_karta2
de_dust
de_cbble
de_nova_karta3
и така нататък.

При това положение хем ще преобладават играните от хората карти.. и няма да се чака по 3 часа да се падне някоя от тях, хем ще има и някакво разнообразие, без хората да попадат от непознат на непознат мап.

П.П. резултатите от вота подвеждат. Някои хора се открехнаха, че дава кинти и гласуват как дойде, за едни 1800$.
 #404344  от Никола
 пон дек 12, 2016 11:07 pm
Съгласен съм.Напиши пример как трябва да бъде според теб.
 #404349  от Betchualeng Arnaikem
 пон дек 12, 2016 11:53 pm
nikola_ss написа:Съгласен съм.Напиши пример как трябва да бъде според теб.
Ами на прима виста ми хрумва нещо от сорта на:
de_dust2
de_nuke32
cs_assault_2
de_inferno
de_dust
de_irak2
de_italy32
de_aztecs
de_terial_extra
de_cbble
de_dust2002
de_tuscan32
de_aztec2003
de_christmas
de_dust2
de_nuke32
de_abaddon_fix
de_inferno
de_dust
de_vinter
de_italy32
de_aztecs
de_maya_bis
de_cbble
de_dust2002
de_industro
DE_MAYA_BIS
de_christmas
de_abaddon_fix
de_irak2
de_vinter Дадените карти са примерни, които съм виждал да се играят в респаун с много хора без проблеми и ставаше добра игра.

Но всъщност по-важен е метода на редуването на картите. При подобен метод през поне половината време ще се играят познати на хората карти. Няма периоди, в които непрекъснато се повтаря едно и също.. или се падат поред по няколко карти, които никой не ги играе. И същевременно известните и популярните карти също с часове няма да се повтарят.

Тоест въпроса кои карти да останат (от слабо играните) до огромна степен ще загуби значение. Няма да пречат толкова просто.

Така че се надявам ако не приемат самите карти, поне да обърнат внимание на метода. Той е по-важен.
 #404351  от JmeLche
 вт дек 13, 2016 2:56 am
Отново започват драмите с "Тази карта не ме кефи,онази много чакалят и т.н"!Няма угодия,и няма да има с тези карти,за това с оглед на предишни теми и л-с които съм виждал са добавени най-играните карти,които няма да бъдат махнати(отново).Колкото до предложението,ще изчакам да видя още мнения и на други потребители!Не мога да отрека,че предложението на @ Betchualeng Arnaikem НЕ ми допада,ето защо оставям темата отключена за още мнения.
 #404356  от Никола
 вт дек 13, 2016 8:44 am
Не става въпрос за драми с картите или на кой коя му харесрва.
Сървъра не върви и се опитвам да намеря някакво решение.
Иначе личното ми желание винаги е било да има повече и повече различни карти.

Betchualeng
Имах в предвид да дадеш предложение от съществуващите карти и то не с всички.


Ето още едно предложение без повтарящи се de_inferno и de_dust2 (по метода)

de_dust2
de_nuke32
de_inferno2se
de_cbble
cs_italy32
de_deltareid_sr2012
de_dust
de_dust4ever
de_cpl_mill_32
de_inferno
de_kabul32
cs_office32
cs_assault_2
de_dust2002
de_aztecs
de_terial_extra
 #404368  от delirium
 вт дек 13, 2016 12:38 pm
Няма угодия ей.
Дел - сложи тия карти, добави още ей тази карта... тази карта ще се хареса. Няма и месец след това - нека останат тези 10 карти, че сървъра стои празен. Еми ще стои празен. Core играчите не са много на брой и въпреки, че те може би искат нови карти, те НЕ държат сървъра пълен.
Масата хора им харесват само до болка познатите дъстове, азтеци, нюкове и тн и като видят нещо по-различно излизат.

:ps: Тъжната реалност е, че без седмична реклама къде ли не, струваща поне 40лв./седмица, сървъра трудно ще се задържи пълен.
 #404376  от Anomaly
 вт дек 13, 2016 1:20 pm
Не мисля, че бройката на играчите зависи толкова от картите. Преди, когато бяха само няколко карти ( основните) имаше що годе играчи, после почти нямаше, добавиха се почти всички стари карти отново в началото имаше доста играчи, сега не толкова. За жалост , точно това доказва твърдението на @del , че без boost ще е доста трудно да видим сървъра във вида в който беше преди години. Отделно този вот, който изкарва оценките съм сигурен, че повечето играчи натискат ей така колкото да има някаква цифра или да вземат скромните 1800$ и все пак на база тези оценки пак няма как да се знае със сигурност, че точно това са най харесваните карти, защото доста от играчите просто дават висока оценка на класическите мапове, а тези другите горе долу каквото оцелят като номер :D . Като цяло това предложение не ми харесва, защото картите бяха изпробвани в три варианта и резултата беше почти еднакъв и при трите, колкото и да се разбутват маповете, ако ще да се оставят 5 мапа класически или се наредят 2-3 класически и 1 по един не толкова популярен съм убеден, че дори да има резултат ще е краткотраен и после ще се върнем отново в този кръг за маповете.. - НЕ!
 #404396  от Никола
 вт дек 13, 2016 4:12 pm
-Няма угодия ей.
-Аз нямам никаква изгода от това.

-Масата хора им харесват само до болка познатите дъстове, азтеци, нюкове и тн и като видят нещо по-различно излизат.
-Нали точно това предлагам,дъстове, азтеци, нюкове и тн.
Имах найвната идея,че можем да обсъдим кое ще е наи добре за сървъра.
 #404399  от Anomaly
 вт дек 13, 2016 4:23 pm
nikola_ss написа:
-Масата хора им харесват само до болка познатите дъстове, азтеци, нюкове и тн и като видят нещо по-различно излизат.
-Нали точно това предлагам,дъстове, азтеци, нюкове и тн.
Нали точно това написах над твоя коментар.. преди когато се въртяха само 6-8 мапа ( dust, nuke, inferno и някакви разновидности на inferno ) резултата беше почти същия, аз не съм тръгнал да се заяждам или да давам мнения, които да не се базират на нещо. Просто както и да се въртят мапове, добавят, премахват и прочие, няма как да върнем сървъра в стария му вид ( тоест почти винаги да няма място да влезеш или поне рядко да има такива моменти ) . Не знам до колко смяната на Ip адресите на сървърите наистина оказа толкова голямо влияние, но и мен ме е яд , че сега без буустове е много трудно да се задържат всекидневно да речем около 20/20+ играча и колкото да ми се иска да повярвам едва ли това ще стане с промяна на маповете или поне не само с това. 3 пъти се въртяха ( само класическите мапове, после се добавиха още няколко, после се обнови целия mapcycle) и обобщено от трите не мисля, че основния проблем е в картите.. а някъде другаде, отлив на хората от цс 1.6, отлив на редовните играчи след промяната на Ip адресите на сървърите, доста от старите играчи или не играят вече или са по други сървъри. Дори да се приеме това предложение, почти съм сигурен , че резултата ще трае няколко дни и после ще се върнем пак на това положение, което е в момента . Според мен не е в картите проблема и за това не виждам нужда да се пипат за не знам кой път..