Официалният форум на iPlay.bg 

Всичко свързано с една от най-популярните поредици на игри - Grand Theft Auto (GTA).
 #335010  от sムd?Yes?mムybe???
 ср дек 03, 2014 6:49 pm
[infobox]Grand Theft Auto (често съкратено GTA) е видео игра серия от шотландския разработчикът Rockstar North (до 2001 г. DMA Design), съдържащ действия, Rennspiel- и шутър от трето лице елементи. Издател е на Take 2 етикет Rockstar Games. Името е престъплението на кражба сериозна моторно превозно средство ("Grand Theft Auto") назаем САЩ. Публикуван през 1997 г., първата част от поредицата.[/infobox]

Всички части на серията имат сравнима дейност, където обикновено мъжки герой с криминална история в един голям американски град се стреми престъпна кариера. Освен това, той може да приема нареждания с различна сложност и трудност, чието изпълнение води до по-нататъшни контакти на по-високи нива на престъпната структура. В допълнение към тези основни поръчки, играчът може да предприеме редица доброволни допълнителни задачи. Този резултат е обикновено не основната история продължава, но възнагради играчът с пари, оръжия или други полезни бонуси.

Grand Theft Auto се характеризира с голяма свобода на движение в рамките на измисления свят. Екшън и визуални презентации често се характеризират сатирични и хумористични. В допълнение, да се използва под формата на радиостанции в голям репертоар от музика, която допринася значително за атмосферното дизайн на играта.
Поради наказателното, а понякога и на актове на насилие, изобразени в серията, както и често стереотипната представителство на етническите групи, игрите често са критикувани.

[infobox]С продажби от около 114 млн копия, серията е една от най-успешната серия компютърни игри и най-продаваната поредица от игри за PlayStation 2.

Съдържание
1 Геймплеят
1.1 основните мисии
1.2 странични мисии
1.3 Independent и.д.
1.4 Симулация на света на играта
1.5 Различия от другите игри
2 игри Резюме
2.1 Grand Theft Auto (1997) и GTA 2 (1999)
2.2 GTA III (2001)
2.3 GTA: Vice City (2002)
2.4 GTA: San Andreas (2004)
2.5 GTA Advance (2004 г.), GTA: Liberty City Stories (2005) и GTA: Vice City Stories (2006)
2.6 Grand Theft Auto IV (2008)
2.7 Grand Theft Auto: Chinatown Wars (2009)
2.8 Grand Theft Auto V (2013)
3 Cast и Credits
4 Effects
4.1 modifiability
4.2 Противоречия
5 продажби, награди и рецензии
5.1 продажби
5.2 Awards
5.3 Отзиви
6 Trivia
7 Референции
8 Връзки
9 Бележки и препратки
Геймплеят
Основният принцип на играта идва от обръщането на първата идея, която е предвидено, че играчът трябва да играе ролята на полицай трафик. Въпреки това, ите може просто да излезе без бързо действие аркадна игра, ако си мислим, на движението е да се запази правила. "Ето защо разработчиците се насочиха към принципа и направени играчите престъпник, който е за изпълнение на поръчки за шефа си гангстер. Като игра тестер често не показва интерес към мисиите и предпочитат проучване света на играта, линейната развитието на играта е изоставен. Играчът може свободно да се върти или да даде някакви мисии от шефа си в зависимост от местоположението. Знаете разработчиците първоначално, че една успешна игра трябва да има крайна цел, те също така даде тази глава, тъй като може да се мисли за аналогията да пинбол маси: една игра, която може да мине през потенциално безкрайни екстри. Единственото ограничение е интензивността на разследването от полицията на плейъра.[/infobox]

Основни мисии
[/i][/b]
Играчът може да поеме по различни мисии в рамките на основната история на играта. Те обикновено се решават с помощта на оръжия и превозни средства и да включва, наред с други куриерски услуги, проследяване, сплашване и убива враговете, кражби на коли, унищожаване на превозни средства, убийства, или дори по-сериозни действия, като взривяването на полицейски участък с експлозивна-натоварено танкер (в първия мач от серията).

От третата игра от поредицата (GTA III) в 3D свят се използва за първи път, на терена игра (терени, изграждане на форми) е включен в дизайна на мисията и може да се използва и от играча на разтвора на мисията. Характерът също има умения, които са полезни в 3D свят, как да скочи на умения, да се катери, Крауч или да плуват (от GTA San Andreas).

Много мисии не изискват че играчът поддържа на определена разтвор. Оръжия и превозни средства изборът е до играча: С мотоциклети Последователите могат да бъдат по-добре се отърси, с хеликоптери превозни средства може да се наблюдава по-ефективно и с снайпери, огнехвъргачки, гранати и гранатомети може да се бори опоненти на разстояние. Въпреки това, силни ръце не са свободно достъпни. Те са или добре скрит или могат да бъдат намерени само в хода на играта, закупени или придобити от странични мисии.

Характерен пример за свободна Mission решение е "уволнен!" Мисията на GTA: Vice City: Да изпълним тази мисия изисква събирането на охраняем куфара на покрива на сградата. Тежката сигурността около принцип се изисква играчът първо от бореше през двора и след няколко покриви до крайното местоназначение. Много по-лесно, но това е, за да кацне хеликоптер на покрив срещу багажника. От там, охраната може лесно да убиват с снайперист пушка. След това играчът може да използва хеликоптер да кацне директно на покрива с куфара, да вземе това и да избяга.

Продължителен принцип поредица от игри е, че играчът трябва да се закара до провеждане на мисията в рамките на света на играта. По време на мисия, тя също не е възможно да се съхранява. Неуспешно е мисия, тя трябва да се повтори в своята цялост. В GTA V, обаче, съществува по време на мисия, един или повече контролни точки, така че само една част трябва да се повтори.

Характерът е два реализира като система свойства жизнена точка, която количествено силата си: Vitality и броня. И двете стойности могат да бъдат подобрени чрез подходящи електрически прозорци, разпръснати из света на играта. Ако жизнеността на информация е изчерпан, характера стига до най-близката болница, което води до загуба на малко пари и частично оръжията резултат. След това играта може да се продължи отново с подплатени жизненост.

Престъпни действия за увеличаване на търсеното ниво на играча, което води до повишаване на налягането от преследване от полицията или в най-висока от нивото на което от военните или командване за специални операции причини. Издирваното ниво може да се намали чрез събиране на полицейските звезди, чрез пребоядисването на превозното средство през корпус или чрез постигане на скришно място. Ако има арест, играчът всички оръжия и пари, за да бъдат отстранени. Играта може да бъде възобновено. В допълнение, арестът в рамките на мисия води (както и приемането в болницата), за да се провали.

Всички превозни средства имат модел щети, т.е. те могат да бъдат унищожени или повредени от злополука. Този елемент на играта кара играча да се движи превозното си често или сте го поправяли. Ако превозното средство е неразделна част от мисия, това означава унищожаването на превозното средство, провала на мисията. Превозните средства могат да бъдат снабдени в повечето игри от поредицата с бомба. Възможно е също така, с помощта на превозни средства, наречени престрелка от автомобили, така че стрелбата от движеща се кола изпълнява.

Странични мисии
Странични мисии са мисии, които обикновено не са част от парцела. Те представляват промяна от основните мисии и да послужи като стимул за играча да се огледам в света на играта. Наградите за завършване на странични мисии, изпадам в зависимост от играта и Mission различно: увеличени здраве, пожароустойчивост, допълнителни оръжия в скривалищата си, специални превозни средства, специално облекло или пари.

Най-общо, да се появят следните нежелани мисии, които могат да се различават леко в зависимост от играта:

Обикновено, най-малко един набиране на средства се извършва в скритите обекти, които са разпръснати из света на играта, трябва да се намери. Играчът се възнаграждава, след или по време на набиране на средства с безплатни и мощни оръжия в скривалищата си.
Освен това, има емисии ниво базирани специалност превозни средства, които могат да бъдат започнати, когато характера играч седи в даден тип превозно средство, както е в таксито, линейки, полицейски коли, пожарна кола или камиони боклук. Level основава тук означава, че играчът трябва да реши подобни задачи неколкократно, за да бъдат възнаградени. За това, играчът трябва да имат достъп до определени места или лица в рамките на определено време. Тези мисии, по принцип, са работните места на непълно работно време, като куриер шофьор, играчът трябва да изпълнява на скутер или велосипед (т.н. Pizza, вестници) да достави някои неща.
Monster Stunts са специални места, предоставени от разработчиците да изпълняват по-скокове на превозни средства. В тези места, или рампи са инсталирани или е налице подходяща за скок пътя, или улица.
В света на играта на незаконната улични състезания може да се придвижва и да съществува за специални превозни средства (като ванове, спортните мотоциклети или плаж бъги) умения курса. Contrast, официални състезания се провеждат на етапи.
An внос / износ гараж или кран, използван за продажбата на превозни средства. Играчът трябва да открадне някои видове превозни средства и те доставят в този гараж или кран. Играчът е първоначално възнаградени с пари. Доставеното всички превозни средства, играчът може да получите достъп до изнасяните видове превозни средства. Това има предимството, че играчът не трябва да се търси на превозните средства в света на играта.
Rampage (стрелби) може да започне на определени места. Играчът трябва да убие определен брой съперничещи си членове на банди от определено оръжие след това в рамките на определено време. Тези странични мисии обикновено се отстраняват в немската версия на играта.
Независим и.д.
В допълнение към изготвен от разработчиците на основните и странични мисии, играчът има възможност да търсите независимо в света игра на приключение.

Препоръчително е да се умишлено увеличаване на нивото на което да започнете борбата с полицията. Целта е след това, възможно най-дълго, за да оцелеят, за да се постигне най-високо от нивото на което и / или впоследствие да избяга от полицията от сръчни маневри отново.

Освен това, има в новите игри, като поява на тези също мотоциклети и велосипеди, способността да изпълнява каскадите. За тази цел, той се търсят места, които са подходящи за дълги скокове или скокове над високи предмети или дълбоки спадове. Това може да бъде направено за неопределено време или да отидете с намерение точки в света на играта, които са трудно да се постигне.

В крайна сметка, играчът може с многобройни и различни превозни средства (за предпочитане по-бързо) карам около или летят самолети.

Симулация на света на играта
Светът на играта е не само мястото на действието и на мисиите, но в същото време на симулация на един виртуален свят, в който на пътя, пешеходци (с играча и един на друг си взаимодействат), времето, на дневен ритъм (т.е. слънцето) и основни физически Законите са симулирани.

Симулацията на движението по пътищата е времето и местоположението, зависими. Например, във финансовите области или жилищни райони, а спортните и по-скъпи коли, за да се установи, отколкото в "нормалните" райони. На плажовете на хората, вместо да носят бански костюми, финансови области в бизнес облекло или работно облекло в района на пристанището. В допълнение, през деня малко повече превозни средства и пешеходци са на улицата, отколкото през нощта.

Всички автомобили са оборудвани в съответствие с типа (SUV, спортна кола, и т.н.) чрез съответната физика шофиране и затова се различават в тяхната ускорение, максимална скорост и сцепление, последната също така зависи от повърхността.

А физика двигател симулира гравитацията и инерцията. Въпреки това, ефектът на тези сили не е напълно реалистично за характера оцелява по-големи спадове и въздействия.

Не само, че полицията реагира на действията на играча, но и пешеходци наблизо. В GTA: San Andreas например, някои шофьори уплашен след играчът е отнел колата, докато други се борят и да се опитат да изтегли колата си. В допълнение, минувачите, не просто да избягаме, когато играчът отваря огън, но някои тичам до сцената, за да се получи това по-отблизо. Понякога огънят се връща. Предизвиква играчът пожар или пешеходци ранени (и не убити), се появява малко след като пожарникари да гасят огъня или линейка за лечение на ранените.

Не всяко действие трябва да се започва от играча: The преследване от полицията на всеки сега и тогава престъпниците бягат пеша или в патрулни коли или да го намерят на улицата бандата войните между съперничещи си банди, вместо.

Различията към други игри
Серията GTA е наистина класифицирани като на третата част се дължи на перспективата на трето лице и използването на оръжия, за да реши проблема по принцип в жанра на шутър от трето лице, но типичните елементи на жанра в GTA са не могат да се намерят. Шутър от трето лице обикновено се състои от няколко игрални секции, наричан също ниво, което трябва да преминават на играча. Тези нива са проектирани по различен начин, така че играчът не се намира във всяко ниво в нова среда, той трябва първо да проучи.

A игра от поредицата GTA е, обаче, винаги е предвидено в обстановка (с 3D-моделира света на играта). Играчът стои, дори и да има първоначално са кордон излитане райони, целия свят на играта е отворен. [4] Той също така не е длъжен да изпълни нито една от мисиите веднага, тя може на околната среда и по този начин бъдещите местата командировъчни вече изследват преди.

Други шутър от трето лице или други игри стават все по-трудни с напредването на играта, т.е., в по-късните нива. Нивата са обширни, по броя на противниците нараства, те също са по-добре въоръжени. Също така, това се отнася ограничава само до поредицата GTA. Докато враговете са в по-късните мисии, по-добре въоръжени и се срещат в по-големи групи, но този недостатък се компенсира от по-добро бременната въоръжението на играча отново. Нещо повече, само няколко минути, за решаването на дадена задача, обикновено изисква време, което в сравнение с игри кадъра в секунда е сравнително кратък. Освен това, по този начин се среща в някои игри кадъра в секунда (предназначени) боеприпаси недостиг е възпрепятстван.

Заради отворения свят на играта и възможността за взаимодействие с околната среда, има известна прилика с жанра на ролевите игри. Но тук липсват основни елементи, за да видите серията като ролеви игри. Не е възможно да изберете роля от няколко алтернативи, като ролеви игри обикновено случай (напр. Като роля като крадец, магьосник, воин, занаятчии). След играчът е направил това решение, той обикновено трябва да се обучават неговия характер, че те са по-добри в уменията, подходящи за тяхната роля. Това обучение е доста досадна задача и е от решаващо значение за задачите и борби. Парчетата от поредицата GTA има срещу нея от самото начало всички умения, които са нужни за игрите.

Градовете на поредицата GTA са по-сложни, отколкото проектирани игра светове, подобни игри. В игрите Кръстникът (2006) и мафията (2002), например, играчът може да си размърда пешка (с малки изключения) само по пътищата. Поради това, в тези игри са също не самолети или хеликоптери, с които бихте могли да постигнете по покривите на сгради. Градовете на други игри са изградени доста плоски и не изцяло моделирани (напр. Както и Scarface). По този начин, има между някои райони само отделни пътища или липсващи основни части на града.

Игри Резюме
[/b]
Grand Theft Auto (1997) и GTA 2 (1999)

→ Основна статия: Grand Theft Auto (видео игра) и Grand Theft Auto 2
Първите две части на поредицата са почти идентични геймплей: И в двете игри, характера играч се контролира с оглед от птичи поглед на 2D и игрите са съставени от престъпна кариера, че всеки играе в един град. Във всеки град, играчът работи за един от тримата директори (фракции). Едва след като играчът е спечелил уважението с фракция, следващите нареждания ще бъдат отключени, трудността на мисиите непрекъснато се увеличава. Тази структура се извършва в рамките на три нива на трудност.

Поръчки могат да бъдат приети в телефонни кабини, играчът с индивидуалните цели за заетост, са съобщени на играча чрез текстови съобщения. За постигане на мисии играчът може да използва най-различни превозни средства и оръжия. С попълването на мисия, играчът печели пари и, в случая на GTA 2, спазването на преминаването на клиента. Преход към следващия град е възможно само чрез постигането на определена сума пари. В първия града са например 1,0 милиона щатски долара, необходими за (обикновено в църквата) напускане на нивото на изследването на определена точка за проба може. Между състезанията съществуват между последователности, които формират груб сюжет.

В Grand Theft Auto не може да се съхранява в кариерата. С GTA 2 е създал възможност да запишете играта в църква. GTA 2-нататъшно реагира не само на полицията за действията на играча, но и конфликтните банди. За GTA 1-късно се появи на добавката GTA: London 1969, който ще се проведе в Лондон през 1969 г. и отново от свободни за сваляне условие мини-добавка GTA: Лондон 1961 може да бъде удължен.[/u][/b]

GTA III (2001)
[/b]

→ Основна статия: Grand Theft Auto III
GTA III се задава през 2001 г. в измисления град Liberty City, който е подобен на град Ню Йорк. Играчът поема ролята на безименен Gangsters (в GTA: San Andreas можете да научите в клипчето, че името му е Claude) и работи за различни криминални организации.

С GTA III е 3D игра свят се въвежда, в която героя се контролира от гледна точка на трето лице. Мисиите са въведени с кътсцени от по-строго рамка възниква за действие, който е базиран в мафиотските филми и сериали за италианската мафия като Goodfellas и The Sopranos.

За да може играчът на всички видове превозни средства и оръжия има достъп веднага, градът е разделен на три острова, които се отключват с напредването на играта. Per остров, играчът има скривалище в играта извън мисия може да бъде спасен. За разлика от GTA 2 на този герой е приспадната от сметката си повече пари. Действията на играча влияят както в предишния GTA 2 на света на играта.

GTA: Vice City (2002)

→ Основна статия: Grand Theft Auto: Vice City
Действието се развива през 1986 г. в измисления град Vice City, който е подобен на град Маями. Играчът поема тази игра в ролята на Томи Vercetti и преживял, като тя се развива от малка момче за поръчки на гениите в Vice City. Оптика и действия се основават на филма Белязаният от 1983 г. и в телевизионния сериал Маями Вайс.

Геймплеят е подобен на този на третата част от поредицата. Новост имот може да бъде закупен за които играчът може да изпълнява поръчки по-късно. Имотът може да бъде запазен на играта. Това има предимството, че времето за пътуване до мисиите стават по-къси.

Друга нова функция е възможността да се обличаш героя с различни тоалети. По време на преследването от страна на полицията, което причинява намаляване на нивата на търсене.

Сред предишните средство за придвижване в GTA III се добавят хеликоптер, хидроплан и мотоциклети. Мотоциклети имат предимството, че позволява на играча да избяга от преследвачите по-добри и да стреля не само към страната, но и на фронта по време на шофиране.


GTA: San Andreas (2004)
[/b]
Grand Theft Auto San Andreas Емблемата на Общомедия
→ Основна статия: Grand Theft Auto: San Andreas
Действието се развива през 1992 г. в измисления град Los Santos, San Fierro и Las Venturas, подобни на реалните градовете Лос Анджелис, Сан Франциско и Лас Вегас. Затова Парцелът е интерпретация на ситуацията в Калифорния в началото на 90. [5] Целта на главния герой Carl Johnson, CJ кратък, за да получите квартал си под контрол и да се освободи от влиянието на корумпирани полицаи Франк Tenpenny е.

С GTA: San Andreas някои технически подобрения са били изпълнени като динамична изчисление в реално време на сенки, по-голяма видимост и симулиране на метеорологични явления, като дъжд, мъгла, пясъчни бури и трептенето на въздуха на силен огън.

Характерът също е в състояние да се качи върху стени и огради, плуване и гмуркане. Освен това, появата на характера може да бъде повлиян от прически, татуировки, дрехи, спортни и храна. Повторното използване на превозни средства и оръжия на героя играч може да се научи да управлявате по-добре съответните обекти. Започва играчът на мисия за втори път, първият диск може да бъде пропусната в рамките на мисията.

Броят на бонус мисии е увеличил значително в сравнение с предшествениците си. На някои места в основната история, играчът трябва да отговарят на определени изисквания (напр. Както враждебно поглъщане преходни зони или съответен обем на белия дроб), преди историята продължава. Успешното завършване на полета училище е задължителна, а други Автошкола мисии са по избор. Друга разлика от своите предшественици, е възможността да не се налага да стоя сам улични боеве. Играчът може да създадете свои собствени членове на групата на отбора, която следва CJ и помага да се борим. Срещу гангстерска война.

GTA Advance (2004 г.), GTA: Liberty City Stories (2005) и GTA: Vice City Stories (2006)


→ Основна статия: Grand Theft Auto, Grand Theft Auto: Liberty City Stories и Grand Theft Auto: Vice City Stories
The Games GTA Advance GTA: Liberty City Stories и GTA: Vice City Stories въведоха значителни развития в поредицата игри.

GTA Advance (Game Boy Advance) се играе в 2D птичи поглед е графично смесица от оригиналната Grand Theft Auto III и GTA.

GTA: Liberty City Stories и GTA: Vice City Stories GTA prequels са III и GTA: Vice City и следователно въз основа на тези игри. Основните мисии са по-прости в сравнение с останалите три, защото игрите са освободени само за преносимия PlayStation, и затова трябваше да се "по средата" може да се играе. Това е в продължителността на мисиите и простота, може да се елиминира с вражески превозни средства или лица забележими на. Външният вид на героя може да се променя само от комбинации фиксирани облекла, които са налични в скривалището.

Само GTA: Vice City Stories предлага някои удобства за играча. Играчът може да поеме бизнеса по време на игра. Постъпленията от тези сделки са, за разлика от своите предшественици, в която играчът трябва да вдигнеш приходите директно добавя към сметката на играча. Следователно, играта предлага възможност да откупи за паричните изгубените оръжия след болница посещение или арест. Също така, играчът може да се улесни пътуването на мисия от всеки път, когато си купува хеликоптер в нелегалност. Започва играчът на мисия за втори път, първият диск може да бъде пропусната в рамките на мисията.


Grand Theft Auto IV (2008)
Grand Theft Auto IV Емблемата на Общомедия
[/b]
→ Основна статия: Grand Theft Auto IV Grand Theft Auto IV: The Lost и прокълнатите и Grand Theft Auto: Баладата на Гей Тони
Главният герой е сръбската Николай "Нико" Bellic, който идва в Liberty City, за да се намери човек, който го и приятелите му е предаден по време на войната. The Handlungsort Liberty City, който вече е в игрите GTA III и GTA: Liberty City Stories се използват, отново се моделира и припомня ясно, отколкото в предшествениците на New York.

Чрез промяната на платформа за по-силен от игрови конзоли седмо поколение (Xbox 360 и PlayStation 3) е представителството на света игра детайл и оптическите ефекти от консумацията. По този начин, на околната среда е отразено, например, върху гладки, влажни или водни повърхности. Заетите в играта "Euphoria Engine" оценена по време на изпълнение, движението на хора, докато в предшествениците са използвани предварително изчислени движения.

В директно сравнение на GTA: San Andreas игра на обиколката бе намалена. Героят не може да се потопите Z. Б., има по-малко оръжия на разположение и е възможно само чрез промяна на дрехи, за да промените външния вид на героя. RPG елементи са отстранени, което означава, че способността на играчите характер не се променя с времето. Но бяха типични мултиплейър режими като Team Deathmatch, добавя свободно за всички (всеки срещу всеки), и т.н., които на моменти бяха много популярни. Онлайн платформа е издигнат, на които човек може да покаже напредъка, постиженията и специални снимки / видеоклипове (Z. Б. от специални каскади) други играчи.

За Xbox 360 два добавки (епизоди) са се появили по-късно под заглавието Grand Theft Auto: Episodes от Liberty City бяха обобщени. И двата епизода играят в една и съща игра света като GTA IV. В първия епизод, The Lost и прокълнатите, играчът поема ролята на заместник-председател на велосипедист банда. Вторият епизод на Баладата на Гей Тони е бодигардът на нощен клуб магнат Gay Tony. На добавки са публикувани на 16 април 2010 г. за PlayStation 3 и PC.


Grand Theft Auto: Chinatown Wars (2009)
[/b]
→ Основна статия: Grand Theft Auto: Chinatown Wars
Grand Theft Auto: Chinatown Wars е десетата част на поредицата GTA и първата за Nintendo DS, която беше публикувана на 20 март 2009. През октомври 2009 г., изпълнението последва PSP и на 18 януари 2010 г. за изпълнението на Apple на IOS. В съвременната епоха намира Liberty City (GTA IV версия) отново служи като място. Парцелът разказва историята на китайски престъпен синдикат, на "тройката", включително на главния герой, Хуанг Лий принадлежи. Играта поставя Cel засенчване на илюстрацията.


Grand Theft Auto V (2013)


→ Основна статия: Grand Theft Auto V
Grand Theft Auto V е единадесетата игра от поредицата GTA. Той бе обявен през октомври 2011 г., [9] на първия трейлър е бил освободен на 2 декември 2011 г., а година по-късно, на 14 ноември 2012 г., вторият трейлър е бил освободен. Grand Theft Auto V играе в и около Los Santos, който е истинският град Los Angeles моделирани. В сравнение с градовете на Grand Theft Auto: San Andreas целия свят на играта е по-голям и по-подробна от всички предишни вноска на поредицата. Докато имаше три града в един свят, в San Andreas, Los Santos е единственият голям град в GTA V, но е значително по-голям. Извън града има планини, пустини и океани. Кампанията има три герои. По време на играта, и в рамките на определени мисии можете да превключвате между героите в определени моменти. През януари 2013 г., 17 септември 2013 за PlayStation 3 и Xbox 360 е обявен за официалната дата. [10] версии за Xbox One и PlayStation 4 е обявена за 18-ти ноември, 2014. Версията на PC ще бъде издаден на 27 януари 2015 г. [11]

Участват и Credits
На всяка част от поредицата Сам Хаузър и Дан Хаузър са участвали. Сам Хаузър пое в първия мач, на директора и се сервира в другите игри като изпълнителен продуцент. Дан Хаузър погледна целия с като сценарист и продуцент. Тъй като GTA III, той се подпомага от James Worrall докато работите на парцела. Lazlow Jones е автор на модериране вноски на радиостанции и дори е говорил като модератор.

С нарастващата финансова успеха на поредицата и холивудския

[infobox]Информацията съм я събирал , лично аз от различни сайтове . Така че ако копирате темата пишете източника.[/infobox]