Страница 2 от 2

Re: Как се правят едностранни прозорци.

МнениеПубликувано:съб сеп 10, 2011 11:31 am
от 43r3p40
null е текстура на VHE и е някъде в папката на VHE.
Извън темата
Сега нямам програмата на компютъра и немога да ви изясня.

Re: Как се правят едностранни прозорци.

МнениеПубликувано:пет ное 25, 2011 10:54 pm
от kAbookie
Пропуснал си да напишеш, доста важна подробност, която ако не се направи, текстура NULL ще се вижда черно след компилирането - след като изберете текстура NULL или Invisable, маркирате блока и натискате Ctrl + T - func_wall - Render Mode и там задавате "Solid"

Re: Как се правят едностранни прозорци.

МнениеПубликувано:пет май 18, 2012 4:31 am
от KrA40n1
kAbookie » Пет Ное 25, 2011 11:54 pm написа:Пропуснал си да напишеш, доста важна подробност, която ако не се направи, текстура NULL ще се вижда черно след компилирането - след като изберете текстура NULL или Invisable, маркирате блока и натискате Ctrl + T - func_wall - Render Mode и там задавате "Solid"
Няма нужда да е Rendermode - Solid. ;)
ползвам подобно нещо всеки мап...

Re: Как се правят едностранни прозорци.

МнениеПубликувано:нед окт 28, 2012 10:11 pm
от belew
Може ли да дадеш ново демо ??