Официалният форум на iPlay.bg 

Искате да знаете как се прави карта с тази програма (и не само)? Е, тук ще разберете!
 #104237  от OciXCrom™
 пон май 30, 2011 7:26 pm
43r3p40 написа:
SkincaR написа:Текстурата на стълбата е func_wall(според мен func_illusionary е по-добре), а текстурата aaatriger е func_ladder. :)
Слага се func_wall за да може да се избере Render mode: Solid за да стане стълба като стълба (без черни блокове).Но сигурно и на func_illusionary може да се сложи Render mode : Solid
Може и с func_wall но ако сложиш така стават бъгове ( стълбата я няма само func_wall е там )
 #286285  от Philip_Radoycoff
 чет окт 31, 2013 7:29 pm
Простете че задавам толко тъп въпрос, ама в кои .wad се намира aaatriger? :D :tooth:
 #286287  от OciXCrom™
 чет окт 31, 2013 7:52 pm
Philip_Radoycoff » 31 Окт 2013, 19:29 написа:Простете че задавам толко тъп въпрос, ама в кои .wad се намира aaatriger? :D :tooth:
Предполагам не си добавил и основните .wad файлове, щом го нямаш този. AAATRIGGER би трябвало да се намира в halflife.wad. Разгледай тази тема.
 #286313  от Philip_Radoycoff
 чет окт 31, 2013 10:05 pm
Основните съм ги добавил. Но няма нищо с half-life освен едно fgd...
 #286314  от OciXCrom™
 чет окт 31, 2013 10:07 pm
Philip_Radoycoff » 31 Окт 2013, 22:05 написа:Основните съм ги добавил. Но няма нищо с half-life освен едно fgd...
halflife.wad се намира в папката valve, а не cstrike.