Официалният форум на iPlay.bg 

Искате да знаете как се прави карта с тази програма (и не само)? Е, тук ще разберете!
 #89667  от OciXCrom™
 съб апр 23, 2011 8:16 pm
  • Правите блок със Block Tool (Shift + B)
  • Маркирате блока със Selection Tool (Shift + S)
  • Натискате Alt + Enter (Properties)
  • В менюто правите това:
    • Class: func_ladder
  • Сложете текстура (Shift + A) - ladder
  • Копирайте стълбите и ги сложете на същото място
  • Маркирайте копираните стълби
  • Натискате Alt + Enter
  • В менюто правите това:
    • Render Mode: Solid
    • FX Amount: 255
    • Contents: Empty
  • Сложете им текстура aaatrigger
Последна промяна от OciXCrom™ на вт сеп 11, 2012 2:26 pm, променено общо 5 пъти.
 #95575  от Saw
 пет май 06, 2011 11:59 pm
Също така трябва aaatrigger:
правиш още един блок с текстура aaatrigger, маркираш го после ctrl+t и му задаваш func_ladder.
 #95577  от spawnera
 съб май 07, 2011 12:01 am
Докторе, бях гледал едно описание " как да си направим първата карта", но не стана както беше там и се отказах.. Би ли ми помогнал, ако те намеря във скайп?
 #95851  от OciXCrom™
 съб май 07, 2011 8:18 pm
spawnera написа:Докторе, бях гледал едно описание " как да си направим първата карта", но не стана както беше там и се отказах.. Би ли ми помогнал, ако те намеря във скайп?
Ем виж урока тук ?
 #95876  от MUFC
 съб май 07, 2011 9:36 pm
Урока ти не е верен ! Редактирай го. Добави това което Owned е написал. И стълбата е func_wall не func_ladder
 #102685  от SkincaR
 пет май 27, 2011 4:13 pm
Текстурата на стълбата е func_wall(според мен func_illusionary е по-добре), а текстурата aaatriger е func_ladder. :)
 #102775  от SkincaR
 пет май 27, 2011 8:31 pm
Не си ме разбрал...Много добре го казах, но...Хората трябва да си изберат някаква текстура на стълба, да направят блок с нея и да й зададът func_illusionary и след това да си направят пред нея блок с текстура aaatriger и да му зададът функцията func_ladder. :)
 #103015  от OciXCrom™
 съб май 28, 2011 12:54 pm
SkincaR написа:Не си ме разбрал...Много добре го казах, но...Хората трябва да си изберат някаква текстура на стълба, да направят блок с нея и да й зададът func_illusionary и след това да си направят пред нея блок с текстура aaatriger и да му зададът функцията func_ladder. :)
Опс , моя грешка обърках нещо , оправено
 #104161  от 43r3p40
 пон май 30, 2011 5:27 pm
SkincaR написа:Текстурата на стълбата е func_wall(според мен func_illusionary е по-добре), а текстурата aaatriger е func_ladder. :)
Слага се func_wall за да може да се избере Render mode: Solid за да стане стълба като стълба (без черни блокове).Но сигурно и на func_illusionary може да се сложи Render mode : Solid