Официалният форум на iPlay.bg 

Искате да знаете как се прави карта с тази програма (и не само)? Е, тук ще разберете!
 #89005  от 43r3p40
 пет апр 22, 2011 4:56 pm
Нека първо да изтеглим програмата.

Първо изтеглете основната програма http://cs-unreal.1gb.bg/downloads/Valve ... or_3.4.rar и ugprade 3.5 http://cs-unreal.1gb.bg/downloads/12698 ... update.zip

Трябват ви също и инструменти за компилиране на картите http://cs-unreal.1gb.bg/downloads/Zoner ... ls.3.4.zip

Също и инструмент за преглеждане на .pak файлове http://cs-unreal.1gb.bg/downloads/Basic ... plorer.zip

FGD файл http://cs-unreal.1gb.bg/downloads/cs_ex ... 3_wc35.zip


Начина на инсталиране:

Разхирвирате halflife-cs_expert.fgd го поставяте в C:\Program Files\Valve Hammer Editor\fgd\counter-strike
Копирате папката sprites и да я поставите в C:\Program Files\Valve Hammer Editor
Разархивирате Zoner's Half-Life Tools и поставяте файловете в C:\Program Files\Valve Hammer Editor\tools



Настройки

След като вече сте инсталирали отваряте програмата и натискате Tools -> Options...


Изображение


От горе цъквате на Game Configurations

След това въвеждате следните настройки

Configuration - кликате бутона "Edit",след това "Add" и пишете Counter-Strike

Game data files - кликате бутона "Add", отивате в следната папка:
C:\Program Files\Valve Hammer Editor\fgd\counter-strike
и добавяте само halflife-cs_expert.fgd

Game Executable Directory - посочвате gamedir

Mod Directory - посочвате папката cstrike

Game Directory - отново gamedir

RMF Directory - посочвате папката, където да се запазват source файловете на вашата карта. Това са файловете .map, .rmf и някои други. Те ще ви служат в случай, че след като компилирате картата и искате да промените нещо, това ще стане чрез тези сорс файлове.

Изображение

Сега избирате Build Programs

Configuration - от менюто избирате Counter-Strike

Game executable - посочвате вашия HL.exe

CSG executable - посочвате пътя до hlcsg.exe който е в Valve Hammer Editor\tools

BSP executable - посочвате пътя до hlbsp.exe който е в Valve Hammer Editor\tools

VIS executable - посочвате пътя до hlvis.exe който е в Valve Hammer Editor\tools

RAD executable - посочвате пътя до hlrad.exe който е в Valve Hammer Editor\tools

Place compiled maps in this directory before running the game - посочвате папката "cstrike\maps".

Изображение

Сега избирате Textures
Един съвет.Използвайте текстури от CS в Локален диск C: защото когато са в D: се получават бъгове при компилирането.

Texture Files - кликате бутона Add WAD, намирате вашата папка на Counter-Strike, след това отваряте /valve/ и от нея избирате файла halflife.wad.

Сега цъкнете пак Add WAD но този път отивате във cstrike и от нея добавяте файла cstrike.wad

Сега натиснете ОК, после File --> New и започнете своят мап :)

Урокът е писан от мен и забранявам копирането му без да попитате!
Последна промяна от 43r3p40 на пон апр 25, 2011 5:27 pm, променено общо 2 пъти.
 #89007  от LindoR
 пет апр 22, 2011 5:00 pm
WoW, благодаря за урока :clap2:
Само напиши, авторски ли е или от къде си го копирал :whistle:
 #102711  от SkincaR
 пет май 27, 2011 5:48 pm
Само да добавя, че е най-добре .wad файловете ви да са в главната директория на програмата.Така няма да са ви разпръснати навсякъде из компютъра и ще ги намирате и избирате по-лесно. :)
 #168320  от d3n4o0
 нед ное 06, 2011 11:27 am
Линковете не работят :)
 #174866  от 43r3p40
 чет дек 08, 2011 2:06 pm
d3n4o0 написа:Линковете не работят :)
Търси в google.
 #175153  от RozovecA
 пет дек 09, 2011 7:36 pm
Много добър урок. Браво. Тъкмо незнаех как се борави с тази програма и този урок доста ми помогна. :iplay:
 #213546  от KrA40n1
 съб май 19, 2012 4:12 pm
Сложи VHLT вместо ZHLT, ZHLT са от 2003 год., VHLT от тая година с много feature-и.

link-а от тази тема, защото има Update-и.
 #290530  от valiobg1234
 ср дек 04, 2013 9:55 pm
Браво ! :clap2: Виждам, че си се постарал и си се потрудил ! Добра и полезна тема .