Официалният форум на iPlay.bg 

Искате да знаете как се прави карта с тази програма (и не само)? Е, тук ще разберете!
 #213477  от KrA40n1
 съб май 19, 2012 5:12 am
1. Първо правите релсите:
Изображение
2. Поставяте path_track на местата всяко място където се изисква завой:
Изображение
3. Правите влака и origin(там където искате да е оста завиване) маркирате ги и задавате func_tracktrain и един блок с текстура aaa_triger, на който задавате func_traincontrols:
Изображение
4. Настройки и флагове:
func_tracktrain:
Name - трябва за func_traincontrols
Pitch Yaw Roll - на къде да е завъртян влака
Render FX - ако искате текстурата да мига до FX amount-а
Render mode - Ако искате да е прозрачно или има текстура с {
FX Amount - Колко прозрачно да бъде(само при Render Mode - Texture)
First Stop Target - Там от където започва влакчето
Sound - звука, който издава влака
Distance Between Wheels - разстоянието м/у колелата(в Unit-и)
Height Above Track колко да е над земята
Initial Speed - първоначална скорост(без да е пипано нищо от човек)
Speed - скоростта на влака
Damage on crush - колко dmg да взима на човек при сблъсък с предмет
Volume - силата, с която се чува звука, който издава влака

Флагове:
No Pitch - без да завива по X остта
No User Control - да не се управлява от човек(в случая не трябва)
Passable - при активиран този флаг ще се преминава през влака

func_traincontrols:
Train Name - името на влака

Няма флагове.

Как се получи влакът показан по-горе в урока: