Страница 1 от 1

[JB] *Проблем* AllocBlock

МнениеПубликувано:ср яну 03, 2018 8:35 pm
от Радослав К.
Здравейте, имам проблем с влизането в jb сървъра, пише ми AllocBlock:
Никва идея защо, моля помагайте..

Re: Проблем

МнениеПубликувано:ср яну 03, 2018 8:53 pm
от BlueTwist3r
Снимай ако обичаш.

Re: [JB] *Проблем* AllocBlock

МнениеПубликувано:ср яну 03, 2018 11:11 pm
от Радослав К.
Изображение

Re: [JB] *Проблем* AllocBlock

МнениеПубликувано:чет яну 04, 2018 1:59 pm
от ⸇ᴴᴱ HUИTΞƦ
AllocBlock:Full

Description
While compiling or attempting to play it, your map has hit some sort of memory limit.

Causes
Almost anything can cause this error.

  • A brush entity is too large. (most common)
  • Not enough system RAM. At least 128 mb is recommended.
  • Byproduct of a leaf saw into leaf error.
  • File pathnames are too long.
  • Too many textures/WAD files being used.
  • The level is simply too large in general.
  • Too many SKY faces on hidden brush faces in the level.
Solution
  • (Compile) Get more system RAM.
  • (Compile) Try using a third-party compile tool interface to compile your map, instead of the Run Map interface in Hammer. This will free up more system memory to allocate to your map compile.
  • (Compile) Check for any overly large brush entities, such as large trigger_hurt entities.
  • (In-game) Some rendering properties may cause the OpenGL or Direct3D renderer to crash. Try testing the map in the Software renderer.

Re: [JB] *Проблем* AllocBlock

МнениеПубликувано:чет яну 04, 2018 2:19 pm
от Радослав К.
Стана, но сега имам друг проблем всичко ми е адски бъгаво камерата ми е се едно от корема.. и се виждаш brush-овете от мапа