Официалният форум на iPlay.bg 

  • [JB] *Проблем* AllocBlock

  • Можете да използвате раздела за всякакви въпроси, свързани със сървърите на iPlay.bg.
Можете да използвате раздела за всякакви въпроси, свързани със сървърите на iPlay.bg.
 #418545  от Радослав К.
 ср яну 03, 2018 8:35 pm
Здравейте, имам проблем с влизането в jb сървъра, пише ми AllocBlock:
Никва идея защо, моля помагайте..
 #418546  от BlueTwist3r
 ср яну 03, 2018 8:53 pm
Снимай ако обичаш.
Радослав К. харесват това
 #418556  от ⸇ᴴᴱ HUИTΞƦ
 чет яну 04, 2018 1:59 pm
AllocBlock:Full

Description
While compiling or attempting to play it, your map has hit some sort of memory limit.

Causes
Almost anything can cause this error.

  • A brush entity is too large. (most common)
  • Not enough system RAM. At least 128 mb is recommended.
  • Byproduct of a leaf saw into leaf error.
  • File pathnames are too long.
  • Too many textures/WAD files being used.
  • The level is simply too large in general.
  • Too many SKY faces on hidden brush faces in the level.
Solution
  • (Compile) Get more system RAM.
  • (Compile) Try using a third-party compile tool interface to compile your map, instead of the Run Map interface in Hammer. This will free up more system memory to allocate to your map compile.
  • (Compile) Check for any overly large brush entities, such as large trigger_hurt entities.
  • (In-game) Some rendering properties may cause the OpenGL or Direct3D renderer to crash. Try testing the map in the Software renderer.
 #418557  от Радослав К.
 чет яну 04, 2018 2:19 pm
Стана, но сега имам друг проблем всичко ми е адски бъгаво камерата ми е се едно от корема.. и се виждаш brush-овете от мапа