Официалният форум на iPlay.bg 

  • Простичък VIP-плъгин за Deathmatch ?

  • Искате да ви намерим определен плъгин, или пък да ви изработим такъв? Пишете тук!
Искате да ви намерим определен плъгин, или пък да ви изработим такъв? Пишете тук!
 #407679  от NOVAK_A_7
 нед яну 15, 2017 12:07 pm
При "respawn"-ване , играча с WIP да има :

1. 160 "кръв".
2. bunny hop автоматично, без умения.
3. Да дава 2-ра HE-граната: SuperNade / Супер граната.
4. Да получава админ флагове "abceiu" /Извинявам се , нов съм
и това не съм сигурен как се прави? Дали плъгина сам му добавя тези флагове
или аз и какво става в "users.ini"...??? Обяснете , ако не е проблем за вас ..?

Благодаря!

p.s. Ако не е проблем , трябват ми и amxx и sma файловете.
 #407689  от sムd?Yes?mムybe???
 нед яну 15, 2017 2:24 pm
NOVAK_A_7 написа: 4. Да получава админ флагове "abceiu" /Извинявам се , нов съм
и това не съм сигурен как се прави? Дали плъгина сам му добавя тези флагове
или аз и какво става в "users.ini"...??? Обяснете , ако не е проблем за вас ..?
Тези флагове, които си дал са главни флагове , за флагове на ВИП се прави от самия плъгин , които някой може би ще ти го направи и ще има флаг за подразбиране пример "р", който флаг го задаваш пример от users, или от банлист , ако имаш такава свързана със сървъра ти. :drinks:
 #407702  от NOVAK_A_7
 нед яну 15, 2017 3:59 pm
Ясно , благодаря , а дали останалите 3 неща са съвместими и OciXCrom™ или другия експерт биха могли да го направят ?
Щ е ги почакаме да си кажат тежката дума :) Добре е , че има и такива, без тях , такива като мен, са за "никъде"
 #407801  от OciXCrom™
 пон яну 16, 2017 8:28 pm
На кой флаг да са тези неща? Каква е тая "супер граната"?
 #407822  от OciXCrom™
 пон яну 16, 2017 9:44 pm
Код: Избери всички
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define VIP_FLAG ADMIN_LEVEL_D

public plugin_init()
{
    register_plugin("VIP Extras", "1.0", "OciXCrom")
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn")
}

public OnPlayerSpawn(id)
{
    if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & VIP_FLAG)
    {
        give_item(id, "weapon_hegrenade")
        set_user_health(id, 160)
    }
}

public client_PreThink(id)
{
    if(get_user_flags(id) & VIP_FLAG)
    {
        entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)
    
        if(entity_get_int(id, EV_INT_button) & IN_JUMP)
        {
            new iFlags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
    
            if(iFlags & FL_WATERJUMP || entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 || !(iFlags & FL_ONGROUND))
                return
    
            new Float:fVelocity[3]
            entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, fVelocity)
            fVelocity[2] += 250.0
            entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, fVelocity)
            entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
        }
    }
} 
Това с гранатата няма да го правя. Направих го да дава обикновена такава.