Официалният форум на iPlay.bg 

Очакваме вашите мнения за бъдещето на iPlay.bg тук (IPLAY.BG - ЩЕ НИ БЪДЕ ЛИ?).
Искате ли да сменим темата на форума? Можете да се изкажете тук (ПРЕДЛОЖЕНИЯ ЗА НОВ СТИЛ/ТЕМА НА ФОРУМА).
Всякакви теми и дискусии, свързани с платформата на Valve -> Steam.
 #339501  от VSVP
 чет яну 22, 2015 1:16 pm
Здравейте, тъй като много хора имат проблем след зареждането на някаквa сума чрез Cashterminal в Steam портофейла си аз реших да направя тази тема. Хората казват че валутата вместо в € се появява в RUB. За наша радост този проблем си има и решение:

1. Отваряте http://support.steampowered.com/ и си правите регистрация или влизате в акаунта ако имате създаден такъв (не става дума за steam акаунта)
2. https://support.steampowered.com/newticket.php - отваряте този линк и избирате под product - *STEAM*, а под Category - "Purchases and payments" и след това ще ви се покаже още един падащ списък, където избирате "Purchase Failures";
3. Нa Subject пишете "Wrong wallet currency after loading wallet funds; RUB instead of Euro";
4. На Your Question попълвате следния текст, като съответно замествате подчертаното съдържание в скобите с вашите данни:

"Hello. I loaded (заредените пари в лева) BGN in Cashterminal for wallet funds, but instead of Euro, the machine added (рублите в акаунта ви) RUB in my wallet. Can you please convert my wallet currency from RUB to Euro ? Thanks!"

5. На език оставяте английски, в Email е препоръчително да е email-а на вашият Steam акаунт.
6. Steam Account Login Name - името, с което влизате в Steam акаунта си (ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!), payment method - Steam Wallet, и операционна система си избирате вашата и пращате билета и чакате отговор. :cool: