Официалният форум на iPlay.bg 

Очакваме вашите мнения за бъдещето на iPlay.bg тук (IPLAY.BG - ЩЕ НИ БЪДЕ ЛИ?).
Искате ли да сменим темата на форума? Можете да се изкажете тук (ПРЕДЛОЖЕНИЯ ЗА НОВ СТИЛ/ТЕМА НА ФОРУМА).

• MoD: DeathRun | Status: Изображение | Connect: 93.123.18.34:27015/dr.iplay.bg:27015

Модератори: Syndicalist☭, Екип банове

 #285212  от OciXCrom™
 вт окт 22, 2013 11:51 am
MacTuKa » 21 Окт 2013, 22:42 написа:1. deathrun_onway
2. http://prikachi.com/images.php?images/913/6679913l.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Капаните от този вид са нарочно направени да се спамят.
 #285266  от MacTuKa
 вт окт 22, 2013 9:45 pm
OciXCrom™ » Вто Окт 22, 2013 10:51 am написа:
MacTuKa » 21 Окт 2013, 22:42 написа:1. deathrun_onway
2. http://prikachi.com/images.php?images/913/6679913l.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Капаните от този вид са нарочно направени да се спамят.
Да, но на други карти delay-а на този вид капани е по-голям от колкото на тази карта, т.е. на тази карта се спамят постоянно, докато на други - през няколко секунди.
 #313725  от naolt
 съб май 17, 2014 1:33 pm
1. deathrun_laikiux
дали не е bugnat целия мап капаните могат да се пускат от CT
2.http://dox.bg/files/dw?a=d74167eab6
 #314502  от immortalfuck
 съб май 24, 2014 2:25 am
1.deathrun_duality
2.Short cut
3.http://dox.bg/files/dw?a=f48e7aac25" onclick="window.open(this.href);return false; Ако може 1 стеничка да се опъне там кадето скачам последния рунд 1 минута преди края на демото
 #332746  от Earthshaker
 съб ное 01, 2014 8:11 pm
Не знам дали това е правилната тема,но преди помня, че имаше една тема в която можеше да се оплакваме от бъгове в сървъра и подобие..
Днес сутринта като влезнах сървъра крашна смени се на една карта не и помня името и постоянно почна да крашва сървъра и също така постоянно лагваше.
В момента в сървъра пак стана така..И да добавя поради някаква причина някои хора умират в началото на рунда..
 #336640  от JimBeam
 вт дек 23, 2014 7:13 pm



[*] deathrun_coolf2 -На посочената карта още в самото начало има капан, на който не е оправен таймингът. Ще приложа снимка и демо, за да се види точно за кой капан става въпрос.
http://prikachi.com/images.php?images/737/7799737A.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://dox.bg/files/dw?a=d734394d33" onclick="window.open(this.href);return false;


[*] deathrun_bandicoot1_rmk - Картата е пълна (може и само ткаива да са) с тънки стени, което позволява CT и T да се колят по между си през стените.
 #339661  от sムd?Yes?mムybe???
 пет яну 23, 2015 11:21 pm
Не погледах името на мапа, но е от новите. Та бъга се вижда края на демото последните 5 минутки, когато пусна капана и се бъгва остава вдигнат, трябва да го сваля и когато го направя, той се вдига сам
http://dox.bg/files/dw?a=d802669ca3
 #341388  от toofast
 нед фев 08, 2015 9:03 pm
Пускам доклад за SC (Short cut) на мапа: deathrun_dusty_beta3
На демо е.
В началото съм играл, а после съм взел гравитация и съм показал от къде се минава. Малко ще трябва да се почака до сблъсъка с прекия път, защото съм събирал пари за гравитация. Надявам се да се сложи стена за да няма повече такива изяви!
Демо: http://dox.bg/files/dw?a=166e8fc07e
Демото ще се изтрие след: Никога.
 #344896  от sムd?Yes?mムybe???
 чет мар 12, 2015 1:05 am
Карта : deathrun_atacama
Стена във началото трябва да се сложи, може да се качиш и да натиснеш бутона на Т
Демо : http://dox.bg/files/dw?a=d79e202ec6



Карта : deathrun_forgotten_fixed3
Стена във началото трябва да се сложи, може да се качиш през кашоните и да минеш на горните етажи

Снимки: http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc ... D4C74EADB/ , http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =410781311 , http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =410781257
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7